Sijaiskodiksi

HALUAISITKO ALKAA SIJAISKODIKSI?

Yhdistykselle tulee usein ilmoituksia paikoista, mistä pitäisi saada useita kissoja turvaan. Pelkkä kiinniottaminen ei kuitenkaan riitä, kun kissoille ei ole paikkaa johon ne voitaisiin sijoittaa.

Olisitko sinä halukas auttamaan sijoittamalla kissoja kotiinne?

Osa kissoista viipyy vain hetken, mutta iso tarve olisi myös pidempiaikaisille sijaiskodeille, missä kissat voisivat olla siihen asti, että löytävät omat kodit. Yhdistys maksaa eläinten välttämättömät ruoka-, hiekka- ja eläinlääkärikulut. Sijaiskodilta ei vaadita mitään erityistä osaamista, kunhan löytyy maalaisjärkeä, eläinrakkautta ja lämpöä. Ongelmatilanteissä yhdistys auttaa kyllä ja ketään ei jätetä kissojen kanssa oman onnensa nojaan. Kissat ovat pääosin arkoja ja kaipaavat totuttamista kotikissan arkeen ja elämään.

Huomioithan, että löytöeläin saattaa kantaa tauteja, jotka voi tarttua omiin lemmikeihin. Tästä syystä on huolehdittava, että talouden omat eläimet on asianmukaisesti rokotettu. Lisäksi eristysmahdollisuus omista lemmikeistä on pakollinen karanteeniajaksi.

Voit ottaa yhteyttä alla olevalla kaavakkeella tai pistää sähköpostia:

kesy.ry@hotmail.com

Ole hyvä ja jätä yhteystietosi niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita